نوشته شده توسط : ریحانه

انتخاب باتری موتور برقی خشک یا باتری لیتیوم پلیمری بهتر است؟

چالش های محیط زیستی برای ما هر روز جدی تر شده و مقابله با آن در همه جهان در اولویت قرار گرفته است. یکی از مواردی که همیشه در ردیف اول مقالبه با محیط زیست قرار دارد استفاده از سوخت های فسیلی است که باید با انرژی های پاک مثل برق جایگزین بشود.


 

 انتخاب باتری موتور برقی خشک یا باتری لیتیوم پلیمری موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم و امیدواریم این مقاله به روند انتخاب شما در این زمینه کمک شایانی داشته باشد.

روند کارکرد موتور های برقی به چه شکل است

به گزارش خبر فوری موتور های برقی همانند سایر موتور سیکلت ها میزانی از انرژی الکتریکی را دریافت کرده و آن را به انرژی حرکتی تبدیل می کنند. از همین رو یک طرف این معادله تمامی مواردی که درگیر می شوند مثل موتور، سیستم های هوشمند و چرخ ها و در طرف دیگر باتری موتور قرار دارد.

این موتور ها دیگر باک بنزین و اگزوز یا موتور با سیستم تعلیق ندارند چون انرژی های پاک الکترسیته ای استفاده شده در آنها نه نیاز به سوختن دارد و نه نیاز به خروجی دود. از هیمن رو دست طراحان در این زمینه بسیار باز بوده تا تمام تمرکز خود را روی اجزای تشکلی دهنده موتور خرج کنند.

اجزای تشکیل دهنده ی موتور برقی

1. موارد مصرفی موتور برقی:
همه وسایل نقلیه موارد مصرفی خاصی دارند. که مهم ترین آنها باتری متور برقی به شمار می رود. موارد دیگر مصرفی مثل باتری، لنت و ... که در موتور مورد استفاده قرار میگیرند بدون بودن باتری به هیچ دردی نمیخورند.

2. موتور اصلی در موتور برقی:
تبدیل انرژی الکترونیکی به انرژی حرکتی که مهم ترین ویژگی موتور های برقی است با استفاده از این قطعه صورت میگیرد و به نوعی مهم ترین قطعه مکانیکی در موتور برقی به شمار می رود. از همین رو استفاده از موتور های بهینه با کارایی بالاتر و مصرف بهینه تر در اولویت خرید شما قرار میگیرد و توجه به آن لازم است

3. کابل کشی و سایر سیستم های موتور:
در هر موتوری به جز موتور و منبع تغذیه از موارد دیگری مثل رینگ، زین، سیستم ترمز و ... نیز استفاده می کند. در موتور های برقی به حای استفاده از شلنگ های جابجایی سوخت از کایل کشی استفاده می شود و ایمنی و کیفیت این کابل ها به اندازه کیفیت موتور و سایر موارد اهمیت دارد.
از همین رو در انتخاب جنس کابل و نحوه ی کابل کشی که به اندازه جنس کابل ها و خرید باتری مهم هستند دقت کنید.
با دقت به موارد بالا و قیمت باتری موتور برقی شما می توانید بهتری و اقتصادی ترین تصمیم را در این باره بگیرید.


 

انواع باتری برای موتور برقی

باتری ها برای موتور برقی به دو نوع خشک (سیلید اسید) و باتری های لیتیوم پلیمری تقسیم می شوند.

باتری های لیتیوم پلیمری:


یکی دیگر از انواع باطری لیتیوم  شارژی باتری لیتیوم پلیمر است. با بررسی ساختار شیمیایی این نوع باطری ها مشاهده می شود که در آنها از الکترولیت پلیمر جامد (SPE) مانند اکسید پلیاتیلن (PEO)، پلی آکریلونایتریل (PAN)، پلی متیل متاکریلات (PMMA) یا پلی وینیلیدین فلوراید (PVdF) استفادهشدهاست.

ولتاژ این نوع باطری ها در عموم موارد 3.7 ولت می باشد، گرچه در برخی نمونه ها ولتاژ 2.8 الی 4.2 نیز مشاهد می شود.

باطری های لیتیوم پلیمر علیرغم داشتن جثه ای کوچک این قابلیت را دارند که که دو تا سه برابر باطری نیکل کادمیوم و باطری نیکل متال هیدرید انرژی از خود آزاد نمایند.

 باطری های لیتیوم پلیمر همانند باطری های لیتیوم آیون مشکلاتی دارند که از جمله آنها می توان گفت که شارژ بیشازحد، تخلیه بیشازحد، دمای بالا، اتصال کوتاه شدن، ضربه و نفوذ میتواند باعث خرابیاساسی شامل پاره شدن کیسه حاوی سلولها، نشت الکترولیت و آتشسوزی شود.

این باطری ها سطوح بالای میزان شارژ یا شارژ بیشازحد به علت تبخیر جزئی منبسط میشوند. این امر میتواند موجب جدا شدن ورقهها و در نتیجه تماس نامناسب بین لایههای سلول شده و قابلیت اطمینان و چرخه عمر سلول را کاهش دهد. این مشکل در باطری های لیتیوم پلیمر قابل مشاهده است و این سلولها به دلیل عدم وجود قاب مستحکم منبسط میشوند.

ویژگیهای باتری لیتیوم پلیمر

یکی از بهترین کاربردها برای باتری لیتیوم پلیمر، استفاده ازاین باتریها برای کارکردهای طولانی مدت و استفاده روزمره طولانی است. ازاین باتریها در الکترونیک embedded استفاده می شود. باتریهای لیتیوم پلیمر را میتوان به هر شکل و حجم دلخواهی و برای کاربرد های سیار نیز ساخت.‌ این باتریهای قابل شارژ، شارژرهای مخصوص دارند و شارژ کردن آنها نیازمند توجه و دقت زیادی است. نرخ تخلیه ولتاژ درونیاین باتری بسیار کم است و ولتاژ مصرفی پایینی دارند اما قیمت مناسبی دارند و گران نیستند. باتریهای لیتیوم پلیمر علاوه بر ایمن بودن وزن کمتری هم دارند و سبک هستند.

موارد استفاده از باتری لیتیوم پلیمر:

· باتری لپتاب و گوشی:
به دلیل امکان جریان دهی مناسب و توان شارژ این باتری ها به عنوان انتخاب اول برای لپتاب ها و کوشی های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

· استفاده در دستگاه های پزشکی:
پزشکی نیاز به ابزاری دارد که بتواند به روی آن حساب باز کند و باتری های قابل شارز یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در این دستگاه های به شمار می رود. از همین رو باتری های لیتیوم پلیمری یکی از گزینه های استفاده در تجهیزات پزشکی ثابت و قابل حمل (مثل لوازم موجود در انبولانس ها و اتاق عمل) است.

· تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی:
هوش مصنوعی نیاز به منبع تغذیه ای مناسب برای انجام محاسبات خود دارد و استفاده از باتری های قابل اعتماد برای این موارد الزامی است.
وسایل کنترل از راه دور نظیر هواپیماهای مدل ، ماشینهای کنترلی مدل RC ، کوادکوپترهای شارژی هلی شات ها و ربات های پرنده و ... از گزینه هایی است که استفاده از باتری های ذکر شده در آنها بسیار رایج است

 امکان جریان دهی بالا و دیگر ویژگیهای ذکر شده باعث رونق بسیار زیاداین باتری در حوزه باتریهای لپتاپ ، گوشی ، دستگاههای پزشکی قابل حمل، وسایل کنترل از راه دور نظیر هواپیماهای مدل ، ماشینهای کنترلی مدل RC ، کوادکوپترهای شارژی هلی شات ها و ربات های پرنده و شده است. در رباتهای پرنده مانند پهپادها و دیگر رباتها به علتاینکه نیاز به جریان لحظهای زیادی میباشد باتری از چند سلول تشکیل شده است، چراکه در لحظه بلند شدن پهباد بتواند کل جریان مورد نیاز برای موتورها را تامین کند. 

باتری لیتیوم پلیمر بسیار مستعد به آتش گرفتن در اثر واکنش با اکسیژن و آسیب فیزیکی است. ازاینرو بدون شک از ماژول شارژر استفاده کنید. همچنین سیکل شارژ را رعایت کنید. یعنی اگر چندین سلول باتری برای مصرفی خاص دارید، دقت کنید که تمامی سلولها در یک سیکل منظم شارژ کامل و تخلیه کامل شوند. عمر باتریهای لیتیوم پلیمری ۳۰۰ تا ۵۰۰ چرخه شارژ کامل بدون از دست دادن ظرفیت است.

باتری خشک یا سیلید اسید برای موتور سیکلت شارژی

A. استفاده از این نوع باتری با توجه به این موضوع که کارایی کمتری به نسبت باتری های لیتیوم پلیمری دارد هم عقلانی است.

B. دلیل اول این موضوع توانایی تولید باتری های خشک در ایران است و نیاز به واردات آن نداریم.

C. دلیل دوم هزینه های بسیار پایین تر باتری های سیلید اسید به نسبت لیتیوم پلیمر است.

D. دلیل سوم امنیت بسیار بالتر شما هنگاه استفاده از این نوع باتری به روی موتور برقی خودتان است.

E. دلیل اخر هم طول عمر بالاتر باتری های خشکل (سیلید اسید) از باتری های لیتیوم پلیمری است.

برترین موتو سیکلت های برقی در سال 2021

انتخاب برترین ها همیشه نیاز به مواردی مثل دسترسی به تمامی برند ها و توان تست همه آنها از همه نظر دارد و از همین رو سایت های بزرگ و پر مخاطب همیشه دست به این کار می زنند. در مقاله

It's the best electric motorbikes coming soon in 2021  در وبسایت اخبار موتور سواری، برترین موتور سیکلت های برقی جهان معرفی شده اند و امیدواریم با مطالعه آن معنای بهترین را درک کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

CRM چیست؟

سیستم CRM یک استراتژی بلندمدت در زمینه ی ارتباطات، بازاریابی، فروش و ارائه ی خدمات به مشتریان است. به علاوه، این سیستم دائما خود را با شرایط موجود و تقاضاهای مشتریان سازگار می کند. CRM در تمامی سطوح خارجی عملیات شرکت دخالت می کند.

برای کسب و کارهای کوچکی که در حال رشد و رونق هستند، دوام تبدیل به مسئله ی مهمی شده است، خصوصا در مواردی که رضایت مشتریان اهمیت دارد. به هر حال، با رشد شرکت شما، اولویت ها و فرایندها نیز تغییر می کنند. اگر از این تغییرات پشتیبانی نشود، در نهایت می توانند در ارتباطات شرکت شما با مشتریان تان اختلال ایجاد کنند.
روز به روز شرکت های بیشتری، برای اینکه اطمینان حاصل کنند که چنین اتفاقی نمی افتد، شروع به به کارگیری سیستم های پویای مدیریت ارتباطات مشتریان (CRM) در استراتژی های کلی رشدشان می کنند.

روی هم رفته، CRM را می توان به عنوان فعالیت هایی در زمینه ی مدیریت و تحلیل تعاملات مشتریان و داده ها به هدف بهبود روابط، حفظ مشتریان و تقویت فروش در آینده تعریف کرد. ابزارهای CRM نه تنها شما را قادر می سازند تا اطلاعات مشتریان را متمرکز کنید، بلکه به شما اجازه می دهند تا میزان وسیعی از تعاملات بازاریابی را خودکارسازی کرده، ارتباطات داخلی و خارجی را تسهیل بخشیده و فرصت های جدید فروش را ردیابی کنید.

با اینکه مدت زمان تقریبا زیادی است که از CRM ها استفاده می شود، اما اخیرا به خاطر پیشرفت در نرم افزارهای که برای همه ی انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ به صرفه هستند، بازار آنها به شدت رونق گرفته است.

چطور یک سیستم CRM ایده آل انتخاب کنیم؟

عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند که مهمترین آنها به شرح زیر هستند:
اندازه ی شرکت شما چقدر است؟
کسب و کارهای کوچک و متوسط احتمالا نیازی ندارند که CRM پیچیده انتخاب کنند.

استراتژي بلندمدت کسب و کار شما چیست؟
می خواهید شرکت شما در پنج سال آینده به کجا برسد؟ آیا سیستم CRM تمامی نیازهای آینده ی شما را پوشش می دهد؟

نیازهای CRM شما چه هستند؟
آیا تصمیم دارید نرم افزار CRM نصب کنید تا ارتباطات شرکت تان را برای مدیریت فروش، کمپین های بازاریابی، پیگیری ارسال ها و یا همه ی این موارد یکپارچه کنید؟

بودجه تان چقدر است؟
آیا تأمین کننده ی آینده ی شما می تواند کیفیت متناسب با بودجه موردنظر را فراهم کند؟

تصمیم دارید چطور CRM را اجرا کنید؟
آیا می خواهید نرم افزار CRM را بر روی سِرورهای خودتان نصب کنید یا می خواهید آن را بر روی سرورهای ابری اجرا کنید؟ آیا می خواهید از طریق تلفن همراه به داده هایتان دسترسی داشته باشید؟

آیا CRM به اندازه ای انعطاف پذیر است که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد؟
آیا برای همه ی مشکلات فنی نیاز به مشاوری گران قیمت دارید یا خودتان می توانید نرم افزار CRM را سفارشی کنید؟

آیا کارمندان تان تمایل دارند از CRM استفاده کنند؟
این عامل مهمی برای اجرای موفقیت آمیز CRM است. می توانید بهترین مشاور را برای یک نرم افزار CRM معروف استخدام کنید. اما اگر اعضای تیم تان نخواهند از آن استفاده کنند هیچ فایده ای ندارد. مهمترین کارمندان را در انتخاب نرم افزار CRM دخالت دهید.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تعریف دقیق و درست نرم افزار CRM


نرم افزار CRM ابزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان است. و در تعریف دقیق تر می توان گفت که CRM، یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... است که به سازمان‌ها کمک می‌کند که با بهبود فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، بازاریابی، گردآوری و مدیریت اطلاعات مشتریان و مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

 

چرا
خرید CRM
مهم است ؟

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.
بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

نرم افزار CRM چیست ؟

بررسی اجمالی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری


شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک دید کلی از مشتریان خود پیدا خواهید کرد. در واقع می‌توانید همه فرآیندها را به صورت یک سیستم واحد، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و ... را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان در رسانه‌های اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و نظرات مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی و نیز مواردی که با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری انجام دهند. به این ترتیب، شما دید واضح نسبت به هر سرنخ خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را راحت تر طی می کنید.

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزار فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. امروزه مشتریان می توانند از روش های مختلفی مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا می توانند آن را در یک کانال اجتماعی (مثل توییتر) مطرح کنند و یا به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

منبع : https://www.owj.io/



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه آداک 24 به عنوان یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم الکترونیک ، با پایبندی به اصول کلیدیِ 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر کشور، عرضه کننده‌ای منصف و البته به روز در خصوص کالاهای دیجیتال با قابلیت ارسال سریع به سراسر کشور باشد.
«مشتری‌مداری» همواره از اصول اصلی و اساسی مجموعه آداک 24 با تأمین کنندگان و خرده فروشان بوده است؛ چرا که بر این باوریم در نهایت سود این اصل اساسی و مهم نصیب مشتریان فروشگاه آداک 24 خواهد شد. از برنامه‌های اصلی و اساسی آداک 24 می‌توان به «گسترش شبکه فروش و ارسال» اشاره کرد که در این مورد هم دو اصل مهم یعنی تعامل سازنده با شبکه فروش و نیز ارسال سریع را سر لوحه اقدامات خود قرار داده است.
فروشگاه اینترنتی آداک 24 با پوشش سراسری فروش در کل کشور، تلاش دارد تا تمامی هموطنان در هر نقطه از ایران، در سریعترین زمان به جدیدترین کالاهای بازار با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دسترسی پیدا کنند.

 


با سپاس از حسن توجه شما

سعید معنوی

مدیرعامل شرکت فن آوران شهیر پارسیان آداک

 

منبع : https://adak24.com/



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

برای خانم های “خانه داری” که در مرتب کردن لوازم منزل سردرگم می شوند ما 40 روش طلایی و بی نظیر را که مطابق اصول طراحی مدرن است در این مطلب گنجانده ایم. ما برخی از بهترین نکات تمیز کاری خانه و خانه داری راحت را کنار هم جمع کرده ایم، تا به شما کمک کنیم یک خانه بدون لکه داشته باشید.

خانه داری راحت

بسیاری از نکات طبیعی، ارزان، سریع، مفید - با استفاده از همه چیز از فویل گرفته تا سرکه و لیمو که می توانید وقت و پول را در هنگام تمیز کردن خانه صرفه جویی کنید.

نکات خانه داری

نکاتی برای خانه داری راحت و تمیز کاری سریع 

1. از یک دستکش لاستیکی مرطوب برای پاک کردن موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

این یک راه حل ارزان و آسان است. یک دستکش تمیز را روی چیزهایی مثل کاناپه و پرده ها (و حتی شلوار پاچه راست) بکشید. برای حذف موی حیوانات. 

2. از یک فلیپ فلاپ برای حذف موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

هیچ دستکش شسشتویی ندارید؟ یک دمپایی لاستیکی تمیز روی وسایل خانه نیز درست همین کار را انجام خواهند داد.

3. از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه یا آینه به راحتی استفاده کنید: 

قهوه - تو همان چیزی هستی که ما را از رختخواب بیرون می آورد، و حالا فهمیدیم که تو بیشتر از این کار انجام می دهی. بدون هیچ مواد شیمیایی، پنجره های کثیف را تمیز کنید - فقط یک جاروب با یک صافی قهوه تمیز به شیشه بزنید. مثل جادو کار می کند.

ترفند خانه داری

4. از جوراب برای جلوگیری از گرفتن سکه ها توسط جاروبرقی استفاده کنید: 

جوراب ها را دور نیندازید! پول و اشیا کوچک با ارزش را با استفاده از یک جفت جوراب به سر لوله و نازل نگهدارنده جاروبرقی وصل کنید. این کار همه چیز را می گیرد، کش های مو و قطعات دیگر. 

5. ماکروویو خود را به طور طبیعی با یک فنجان آب تمیز کنید:

اگر مایکروویو شما بعد از انفجار های غذایی داخلش خیلی به نظر غیر بهداشتی می رسد، نترسید - در یک چشم به هم زدن می توانید آن را به طور رایگان تمیز کنید. فقط یک فنجان آب با نصف لیمو و عصاره اش را در مایکروویو برای یک یا دو دقیقه قرار دهید.

مخلوط را در مایکروویو قرار دهید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا بخار شود، سپس به راحتی داخل مایکروویو را پاک کنید. بوی لیمو تمام آشپزخانه شما را پر می کند!

فیلم ترفندهای خانه داری

6. اسفنج های تمیز کننده - آن ها را با مایکروویوتمیز کنید:

به نظر می رسد که شما به طور مداوم بسته های جدیدی از اسفنج تمیز کردن آشپزخانه و دستشویی را می خرید، و نه تنها هزینه ها را افزایش دهید بلکه برای محیط زیست هم خوب نیست.

از اسفنج های تمیز کننده خود استفاده بیشتری بکنید. یک یا دو دقیقه در مایکروویو با دوای بسیار بالا قرار دهید. این باعث مرگ باکتری هایش می شود. 

7. یک محصول تمیز کننده سریع را برای کل خانه خود بسازید:

فقط چهار قاشق سوپ خوری جوش شیرین و یک لیتر آب گرم را مخلوط کنید که ارزان و طبیعی است. از این مخلوط به طور سخاوتمندانه در سطوح، کف و هر جای دیگری که نیاز هست، استفاده کنید. 

8. نکته عالی صرفه جویی برای پول:تمیز کردن سری حمام با استفاده از سرکه:

سرکه بهترین دوست شما است. سر حمام را در مخلوطی از آب جوش و سرکه خیس کنید تا به راحتی کثیفی ها را از بین ببرید.

شستن سردوش 

9. استفاده از روغن بچه برای حذف اثر انگشت روی استیل ضد زنگ:

روغن بچه فقط برای نرم شدن پوست و تسکین دادن به کار نمی رود. اگر کاپوت ماشین یا دیگر وسایل استیل ضد زنگ با اثرات انگشت کثیف شده باشند، کمی روغن بچه بر روی یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را پاک کنید. 

10. از یک مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی خود استفاده کنید:

مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

خانه داری حرفه ای

11. بهترین نکات تمیز کاری، ورقه نرم کننده پارچه برای جلوگیری از بوی سطل آشغال :

هیچ چیز ازار دهنده تر از خالی کردن سطل نیست. یکورقه نرم کننده پارچه را به همراه کیسه، در کنار سطل قرار دهید. شما می توانید با انواع مختلف معطرها این کار را نیز امتحان کنید. 

12. جلوگیری از بوی کفش با جوش شیرین:

دوباره جوش شیرین نجات بخش است! اگر کفش های شما بو می هد، درمان ریختن کمی جوش شیرین است.

کفش بدبو

13. جای ماژیک روی چوب و خمیر دندان :

اگر نوه هایتان عاشق کشیدن ماژیک روی میز یا هر چیز دیگری که از چوب ساخته شده باشد، هستند، به آرامی کمی خمیر دندان بمالید تا لکه را پاک کنید. 

14. برس خود را به سرعت با مایع شستشو و آب تمیز کنید:

مواد باقیمانده را از اسپری مو، شامپو خشک و یا هر نوع محصولات مو با مخلوط کردن مایع شستشو و آب گرم پاک کنید.

شستن برس

15. بوی طبیعی سرکه برای خانه بسازید:

یک نسبت سرکه سفید را با یک نسبت آب مخلوط کنید تا یک اسپری خانگی پایه ایجاد کنید (برای هر کسی که از آلرژی رنج می برد، بسیار مناسب است. نمی توانید بوی ماهی و چیپس را تحمل کنید؟ کمی گیاهان تازه را به مخلوط اضافه کنید.

16. تمیز کردن لوله مسدود شده با جوش شیرین :

باز هم جوش شیرین! این بار یک شگفتی برای باز کردن لوله ها با موی سر و یا مواد غذایی. یک نسبت جوش شیرین را بریزید و بعد یک نسبت سرکه را روی آن بریزید و سپس با یک پارچه مرطوب بپوشانید چون آن دو با یکدیگر واکنش می دهند تا لوله را به طور طبیعی تمیز کنند. پنج دقیقه صبر کنید و سپس کمی آب گرم بگیرید تا پاک شود. 

17. پاک کردن کفش های سفید با خمیر دندان :

کفش های تنیستان کمی کثیف است؟ کفش های ورزشی سفید سفید را می توانید با مالیدن خمیر دندان به زندگی برگردانید. بوی بد بویی به مشام خواهد رسید.

کفش سفید

18. قفسه های آشپزخانه تمیز با مایع شوینده:

قفسه های پر از غذا و چرب و کثیف را می توان با مایع شستشو و کمی آب گرم تمیز کنید - خیلی شگفت انگیز است که تا چه اندازه دوده و کثیفی بر روی اسفنج شما ظاهر خواهد شد.

19. پاک سازی تخته خرد کن با لیمو:

تخته خرد کن ما استفاده زیادی دارد، از گوشت و مرغ ماهی تا بریدن میوه و سبزیجات، بنابراین تعجبی ندارد که آن ها کمی خسته به نظر برسند. لیمو برای بلند کردن لکه ها از تخته، و نیز هر گونه رایحه عالی هستند. هنوز تغییر نکرده؟ کمی جوش شیرین اضافه کنید و تکرار کنید.

تخته خردکن

20. درخشش نقره ای سریع با خمیر دندان:

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید مقداری از قطعات نقره ای زیبا را خریداری کنید، آن ها را در شرایط نگه دارید تا همیشه زیبا باشند. به آن ها مخلوطی از آب و خمیر دندان بزنید. بگذارید خشک شوند و بعد با پارچه پاک کنید. 

منبع : https://housekeeping.tebyan.net/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه اینترنتی Dell Hp برای ارائه تجربه مناسب به خریداران و با ایده اصلی خرید اینترنتی آسان در بهار سال ۹۷ راه اندازی شد ، این فروشگاه برای اطمینان خاطر خریداران عزیز میزبان خرید حضوری شما هم در تهران – میدان ولیعصر(ع) – بعد از تقاطع فلسطین – کوچه شوریده – کوچه زنبق – پلاک ۱ می باشد.

این مجموعه با عرضه:

– کامپیوتر دست دوم

-باندل (کامپیوتر کامل )

-سرورهای استوک

-مانیتورهای استوک برند

-لپ تاپ استوک

– ملزومات وتجهیزات جانبی

کار خود را آغاز کرده است. این فروشگاه تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات بروز و مناسب تجربه به یاد ماندنی را برای کاربران فراهم کند.

امکان ارائه سفارش هم اکنون برای تهران و تمام شهرستان‌ها از طریق تیپاکس باربری، پیک و البته سیستم پست امکان پذیر است و سفارش‌ها بدون هیچ تاخیر و در مدت زمان بسیار کمی برای مشتریان ارسال خواهند شد.

 

خدمات ما

فروشگاه دل اچ پی مرکز تخصصی فروش کیس استوک ، سرور استوک ،لپ تاپ استوک ، مانیتور استوک و قطعات و لوازم کامپیوتر

فروش شهرستان : 66477394-021

فروش تهران:     66477395-021

گارانتی :     66477396-021

 

آدرس : تهران - میدان ولیعصر(ع) - بعد از تقاطع فلسطین - کوچه شوریده - کوچه زنبق - پلاک1

منبع : https://dellhp.ir/


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 2 / 1400 | نظرات ()