نوشته شده توسط : ریحانه

حرف آخر اینجا است تا شما را برای محقق شدن رویای قبولی در کنکور و پذیرش در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان یاری کند. ما می دانیم که شما ممکن است در این مسیر برای دستیابی به موفقیت به هر شیوه ای چنگ بزنید تا شاخ غول کنکور را بشکنید! و گاها به نتیجه دلخواه هم نمیرسید و پله های پیشرفت را به راحتی طی نمیکنید. باید از خودتان بپرسید که مشکل از کجا  نشأت میگیرد که همیشه یک جای کار می لنگد و پیمودن مسیر موفقیت میسر نمی شود؟! مخاطب ما در این مطلب شما کنکوری ثابت قدم و عزیزانی است که یک فرد کنکوری در بین اعضای خانواده یا دوستانشان دارند. به نظر میرسد آنقدر عطش رسیدن به کامیابی و پیروزی در وجود شما است که برای پیدا کردن مسیری روشن در حال خواندن این مقاله هستید. اما خبر خوش این است که این بار آدرس موفقیت را درست انتخاب کرده اید انتشارات حرف آخر اینجاست تا شما را به آرزویتان برساند.
 موسسه حرف آخر

حرف آخر: رویایی که رویا نیست

حقیقی شدن هر رویایی نیازمند تلاش، برنامه ریزی و پشتکار دارد و البته شناسایی مسیر درست و آشنایی با روش های اصولی درس خواندن، کلیدهای اصلی در موفقیت کنکور هستند. اما چه اتفاقی می افتاد اگر یک نسخه کوتاه اما معجزه گر در دستان خود داشتید و در کنکور امسال می توانستید گوی موفقیت را از رقیبانتان بربایید؟! به نظر هیجان انگیز و جذاب است که آدمی در راه رسیدن به اهدافش، نقشه راه را ترسیم کرده باشد و قدم به قدم به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.
اگر در بین چند راهی استفاده از تکنیک های تست زنی و مهارت های کنکور گیر افتاده اید، موسسه حرف آخر اینجا است تا شما را از این سردرگمی و گسستگی مسیر نجات دهد. در واقع تعیین بهترین موسسه مطابق با معیارهای برتر آموزشی که بتواند موثرترین متدهای بروز دنیا را ارائه دهد و شامل اساتید مجرب و با سابقه درخشان باشد، حرف اول و آخر را در قبولی کنکور می زند.  
 با جرأت می توان گفت که نقشه راه در دستان موسسه حرف آخر است و با جذاب ترین و هیجان انگیزترین شیوه های نوین برای اولین بار در ایران کار خودش را آغاز کرده است.
پس برای اینکه بتوانید سال دیگر در چنین روزی به عقب نگاه کنید و در مورد اثر جادویی حرف آخر در مسیر حقیقی کردن رویاهایتان لبخند بزنید. لطفا  همین الان به سایت رسمی "حرف آخر" سر بزنید.

منبع : https://www.aftabir.com/reportages/view/755/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

به سایت میزبان پلاست خوش آمدید

شرکت ستاره میزبان پارسیان یک مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف در ایران میباشد که اهداف خود را بر پایه تولید محصولات با کیفیت ، اشتغالزایی و تامین رضایت مشتریان بنا نهاده است.

ویژگی های مجموعه ما

  • جوان و پرانگیزه
  • تلاش و پشتکار مداوم
  • همدلی و وفاق کارکنان
  • ارتباط قوی با زنجیره تامین

ویژگی های محصولات ما

  • کیفیتی نمونه
  • قیمت عالی
  • استحکام و زیبایی در بسته بندی
  • طراحی خلاقانه

شروع کار و تلاش برای تداوم...

کارخانه توليدی پلاستيک ستاره میزبان پارسیان در سال 1388 با توان توليد 20 تن در ماه فعاليت خود را در عرصه پلاستيک اغاز نمود. اين فعاليت ابتدا از کارگاه کوچکی در منطقه يافت آباد تهران با تنها 2 نيروی کار شروع شد .که پس از گذشت 2 سال با تلاش بسيار مديريت جوان و کارشناسان خبره اين رشته کارخانه به فضايی بزرگتر واقع در شهرک صنعتی شمس آباد انتقال يافت. در سال 92 کارخانه با بهره گيری از ماشين آلات پيشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنيا به رقابت با بزرگان اين صنعت در داخل کشور پرداخت.

البته برای رسیدن به موفقیت های بزرگی که در ذهن داریم راه طولانی در پیش خواهیم داشت. اعتقاد ما این است که با هدفمند کار کردن و دارای استراتژی بودن ، کار تیمی ،دسترسی به نیروی انسانی خوب ،تلاش و پشتکار مداوم سهامداران اصلی ،همدلی و وفاق کلیه کارکنان ، ایجاد تیم فروش خوب ، سهل الوصول بودن منابع اولیه در کشور ، ایجاد ارتباط خوب و جلب اعتماد تأمین کنندگان و خریداران و بطورکلی زنجیره تأمین قوی بتوانیم به صنعت تولید کشور کمک شایانی بنماییم

آغاز راه

و تلاش
برای رشد

احترام به اصول و ارزش ها ، برای رسیدن به اهداف...

مبناهای ارزشی ما در بخش ارزش های اخلاقی دینی؛ رعایت شئونات اسلامی در برخورد با همکاران و مشتریان و عدم هرگونه تقلب و غش در محصولات و معاملات،در بخش ارزش های اجتماعی خدمت به اقتصاد ملی در جهت رفاه خانوارها و حفظ محیط زیست و احترام به امور ذینفعان و حفظ مشتری مداری در بخش ارزش های حرفه ای ترویج حس مسئولیت پذیری، رقابت پذیری، کار تیمی و… میان کارکنان و ارزش نهادن به یادگیری، خلاقیت، نوآوری در راستای بهبود مستمر و ارزش های حقوقی و احترام و تبعیت از قوانین حقوقی از قانون کار گرفته تا قانون سلامت مواد غذایی میباشد.

يکی از اهداف مهم و اصلی اين مجموعه گسترش حجم توليد و افزايش تعداد کارکنان برای کمک به سيستم اشتغال زايی کشور است در سال جديد نگاه اصلي ما به خارج از مرز هاي کشورمان معطوف شده است، به طوری که در حال حاضر به 5 کشور همسايه (عراق ، افغانستان، ترکيه، پاکستان و ارمنستان) به صورت مداوم محصولات اين شرکت ارسال می شود.

منبع : https://mizbanplast.ir/



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فیزیک یکی از درس‌های تخصصی و مهم داوطلبان گروه تجربی و ریاضی است. همان طور که می‌دانید تراز درس فیزیک برای قبولی در رشته‌های پر درآمد تجربی و ریاضی اهمیت زیادی دارد. بنابراین داوطلبان باید این درس را با دقت زیادی مطالعه کنند. اما یک نکته مهم و حیاتی وجود دارد! داوطلبان باید درس فیزیک را از منابع و استادی آموزش ببینند که بهترین روش‌های فیزیک را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بدون شک زمانی‌که اسم درس فیزیک می‌آید همه در مورد استاد پیمان کامیار صحبت می‌کنیم. استاد پیمان کامیار مدرس فیزیک در موسسه حرف آخر است. تمامی داوطلبان با استاد کامیار آشنا هستند اما شاید با روش‌های آموزشی و ویژگی‌های تدریس استاد کامیار آشنا نباشند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب یکی از برترین مدرسان موسسه حرف آخر یعنی استاد پیمان کامیار را به شما معرفی می‌کند.

پیمان کامیار

پیمان کامیار مرد شماره ۱ فیزیک در کشور

استاد کامیار یکی از برترین اساتید کشور در زمینه آموزش فیزیک است. الگوها و روش‌هایی که این استاد برای تدریس فیزیک به کار می‌برد داوطلبان را از حفظ کردن صدها فرمول نجات داده است. ابتدا بهتر است با سوابق تحصیلی و آموزشی استاد کامیار آشنا شویم تا درک بهتری از نحوه آموزش پیمان کامیار داشته باشیم.

سابقه تحصیلی استاد کامیار

پیمان کامیار در سال ۱۳۷۴ مدرک لیسانس فیزیک هسته‌ای خود را در دانشگاه تبریز کسب کرده است. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته فیزیک حالت جامد و در دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد و توانست از دانشگاه شریف فارغ‌التحصیل شود. بدون شک فردی که توانسته است مدرک فوق لیسانس خود را در رشته فیزیک و در دانشگاه شریف کسب کند بهترین استاد برای تدریس درس فیزیک است.

پیمان کامیار

سوابق آموزشی استاد کامیار

استاد کامیار یکی از مدرسین برتر موسسه حرف آخر است. این استاد سوابق آموزشی بسیار درخشانی دارد و همین موضوع موجب شده است که تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان در سراسر ایران با او آشنا باشند. سوابق آموزشی استاد به صورت زیر هستند:

  • تدریس فیزیک در دبیرستان علوی اسلامی
  • آموزش درس فیزیک در دبیرستان شایستگان
  • تدریس در دبیرستان مهرنامی
  • آموزش فیزیک در دبیرستان صبا
  • تدریس فیزیک در دبیرستان فرزانگان مدرن
  • تدریس درس فیزیک برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کنکور حرف آخر و متوسطه دوم
  • تدریس درس فیزیک برای دانش‌آموزان متوسطه اول
  • تدریس فیزیک در مدرسه بین‌المللی تهران
  • تدریس فیزیک در اکثر شهرهای ایران از جمله شهر تبریز، ارومیه، شیراز و …
  • تدریس درس فیزیک در برترین مراکز آموزشی کنکور
  • مدرس درس فیزیک در شبکه‌های صدا و سیما
  • تدریس فیزیک در شبکه یک صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در شبکه چهار صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در برنامه‌های فرصت برابر و کارنامه بیست
  • فعالیت در کانون قلم‌چی
  • تدریس درس فیزیک در موسسات غیرانتفاعی کشور


:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

داستان شروع دارمارت…

 

من و دوستام عاشق ورزش کوه نوردی هستیم ولی متاسفانه، همیشه قبل از کوهنوردی مشکلاتی مثل گرون بودن وسایل کوهنوردی و بی کیفیت بودن بعضی از وسایل رو داشتیم، همین موضوع جلوی ما رو می گرفت و باعث می شد عشق به این ورزش درون ما کمرنگ بشه و از طرفی در محدوده محل زندگی ما هم فروشگاهی که تجهیزات کوهنوردی رو بفروشن نبود که ما راحت از اون فروشگاه خرید کنیم، از طرفی هم هیچ شناختی درباره تجهیزات کوهنوردی نداشتیم و نمی دونستیم چه برند و جنسی رو انتخاب کنیم که مناسب باشه، و مهمتر اینکه در بازار نمونه تقلبی تجهیزات هم زیاد بود،برای همین با خودم فکر کردم و به دوستام گفتم که اینجوری نمیشه باید یه فکر اساسی کرد، یه روز نشستم درباره این موضوع فکر کردم که چجوری میشه این مشکل رو حل کرد و راحت و بدون دغدغه رفت کوه!

اول رفتم سراغ سایت های معتبر خارجی که مطمئن بودم تجهیزات اورجینال عرضه میکنن بعدش کم کم به این نتیجه رسیدم که همین محصولات رو چرا خودم نفروشم و به آدمایی مثل خودم و دوستام کمک نکنم؟؟ و یه فروشگاه اینترنتی راه بندازم که کسایی که مشکل منو داشتن یا دارن بدون دغدغه برن کوه و نگرانی از این بابت نداشته باشن!

 

 

از طوفان تا دارمارت…

 

الان این فروشگاهی که می بینین به نام دارمارت نامگذاری کردم، فروشگاهیه که سال ۱۳۸۵ در زمینه لوازم ورزشی و کوهنوردی در جزیره زیبای قشم بندر درگهان استارت زدم و با ایجاد کارآفرینی و تاسیس شرکت طوفان طلایی قشم در سال ۱۳۸۹و خرید کالا از مبدا کشورهایی مثل چین و ویتنام و همچنین حذف کردن واسطه ها بطور مستقیم از معتبر ترین کارخونه ها و برندهای معروف جهانی کارمو ادامه دادم.

این فروشگاه من به نیت تأمین وسایل ورزش هایی همچون کوهنوردیه و کسایی که نمیدونن چه وسایلی بیشتر براشون مناسبه. در سال های آتی و خداروشکر با افزایش گرایش مردم به سمت کوهنوردی و طبیعت گردی و تنوع خیلی زیاد این تجهیزات، نوعی دودلی بین تازه واردای کوهنوردی به وجود میاره، این دودلی در اکثر مواقع به ضرر کسی هست که میخواد لوازم رو بخره ،چون که قطعا اون ها هم مثل گذشته من اطلاعات لازم رو ندارن و نمیدونن چه وسایل و چه برندی و با چه قیمتی مناسب کارشونه برای همین یکی از شاخه های فعالیت دارمارت ما متناسب با نیاز جامعه ست.

 

 

اما چرا به صورت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازیش کردم؟!

 

چون فکر کردم دیدم فروشگاه های اینترنتی نسل جدیدی از کسب و کارن اونم در جهان امروز که همه کارا با اینترنته و اینکه این نوع کسب و کار هم به سرعت در حال پیشرفته و داره رفته رفته جایگزین فروش حضوری می شه. دلیل این اتفاق اینه که فروش اینترنتی شرایط رو هم برای مشتریا و هم برای فروشنده ها خیلی مناسب تر کرده و به نوعی یه فرآیند فروش برد-برد به حساب میاد.

بعضی از این دلایل رو به صورت خلاصه براتون میگم:

 

۱- اول اینکه دسترسی مشتریا به تعداد زیادی فروشگاه همزمان دسترسی دارن و حتی فرصت به وجود اومدن مقایسه بهتر وسایل با صرف زمان و انرژی و هزینه کمتر نسبت به مدل حضوریه.
۲- امکان سرویس دهی به مشتریا به صورت همزمان و نامحدود
۳- وجود نداشتن محدودیت زمانی برای خرید
۴- از بین رفتن محدودیت مرزهای جغرافیایی برای خرید
۵-  نیاز نبودن به فضای فیزیکی جهت فروش و در نتیجه کاهش هزینه های سربار مثل اجاره، مالیات مغازه، هزینه های جاری و …اصلا فکرشو میکردم مغزم سوت می کشید.

۶- کاهش هزینه تمام شده کالا در نتیجه کاهش هزینه های ما
اینا تنها گوشه ای از مزایای استفاده از فروشگاه های اینترنتی هستن.

تمام اینها باعث شد من این روش رو برای عرضه محصولات کوهنوردی و طبیعت گردی به جامعه علاقه مند انتخاب کنم. همینطور که تمام سعی این مجموعه اینه که محصولات با تنوع بالا و با کمترین هزینه در اختیار شما مشتریان قرار گیرد تا دیگه نیازی به جستجو و صرف هزینه، بیش از حد نباشه.

دادن کالاهای با قیمت مناسب و کیفیت عالی از برترین برندهای جهانی و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارائه اطلاعات و توضیحات و راهنمایی خریداران جزء اصول این فروشگاهه.

بزرگترین سرمایه ما در این راه مشتریان ما هستن که با دادن نظرات مفید ما رو در ادامه این مسیر دلگرم می کنن. به همین دلیل کادر دارمارت همیشه احترام به مشتری را سرلوحه  قرار داده.

منبع : https://darmart.ir



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اینترنت محسوب می‌شود. این محبوبیت به دلیل سهولت در انتشار پست‌ها و رابط کاربری آسان شکل‌ گرفته است، که کاربران می‌توانند به‌راحتی تجربیات خود را به کمک تصاویر به اشتراک بگذارند. حال برای ما این سوال به وجود می آید که چگونه در اینستاگرام دنبال کننده‌های خود را افزایش دهیم؟
 

این‌یک سؤال بسیار مهم برای صاحبان کسب‌وکار است، که ما در این مطلب به این سؤال شما پاسخ‌خواهیم داد و شمارا با راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام از طریق، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور فعال و خرید فالوور ایرانی ارزان آشنا خواهیم کرد.

مهم‌ترین دارایی هر کسب‌وکاری در اینستاگرام تعداد فالوور ها و دنبال کننده‌های آن صفحه است، که این مورد اهمیت تعداد فالوور ها را در فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

هنگام ورود به صفحه اینستاگرام اولین موردی که توجه کاربر را جلب می‌کند، تعداد دنبال کننده‌ها یا فالوور های صفحه موردنظر می‌باشد. هرچقدر تعداد فالوور های صفحه بالاتر باشد، بالطبع میزان اعتماد کاربر به صفحه افزایش پیدا می‌کند و احتمال فالو کردن صفحه بالا می‌رود.

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید، که وب سایت‌های زیادی هستند که با عنوان: خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی می‌توانند، مشکل شمارا برطرف کنند و به ازای دریافت مبلغ کمی تعداد فالوور های اینستاگرام شمارا افزایش دهند.

در این مطلب ما برای شما آسان‌ترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، به‌صورت ارگانیک را بیان می‌کنیم، تا با این روش‌های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام آشنا شوید، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور

خرید فالوور واقعی و خرید فالوور فیک، یکی از مهم‌ترین بحث‌های دیجیتال مارکتینگ هستند، که همیشه موافقان و مخالفان زیادی را دارد. اگر فالوور های خریداری‌شده واقعی نباشند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا خرید فالوور واقعی تضمینی است؟ سؤالات بسیار زیادی در مورد خرید فالوور وجود دارد که هرکدام مطلب خاص خود را می‌طلبد، اما این موضوع را بسیار کوتاه توضیح خواهیم داد.

اگر پس از خرید فالوور میزان بازخورد بر روی پست‌های منتشرشده کم باشد، به کسب‌وکار شما لطمه وارد می‌شود. فرض کنید افرادی با توجه به تعداد فالوورهایتان قصد دارند تبلیغات محصولات خود را به شما واگذار کنند. پس از منتشر کردن پست تبلیغاتی برای این افراد متوجه بازخورد کم پست نسبت به تعداد فالوورهای شما می‌شوند. عملاً شما اعتماد مشتریان خود را از دست می‌دهید و این بسیار برای شما زیان‌آور خواهد بود و آینده کسب‌وکار خود را از بین می‌برید.

بنابراین اگر قصد دارید فالوور واقعی خریداری کنید، حتماً به واقعی بودن آن دقت کنید و از وب‌سایت موردنظر بخواهید که فروش فالوور واقعی خود را تضمین کند، تا بتوانید کسب‌وکار پیج اینستاگرام را گسترش دهید.

خرید فالوور فیک

از تأثیر بسیار زیاد فالوور های واقعی در افزایش فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار نمی‌توان غافل شد، اما این بدین معنی نیست که فالوور فیک ارزان هیچ تأثیری در پیشرفت کسب‌وکار ندارد. درواقع فالوور های واقعی و فالوور های فیک مکمل همدیگر هستند و تأثیر بسزایی در ارتقا کسب‌وکار شما دارند. اما این مهم زمانی انجام می‌گیرد که شما به اندازه کافی فالوور واقعی داشته باشید.

خرید فاوور فیک باعث می‌شود تا بتوانید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید و در کنار آن زمانی که فالوور واقعی به‌اندازه کافی داشته باشید، پست‌های شما به میزان رضایت بخشی لایک می‌شوند و همین باعث می‌شود تا افراد ترغیب شوند که تبلیغات محصولات خود را به شما بسپارند.

فالوور فیک باعث می‌شود تا شما فالوورهای جدیدی را به صفحه خود جذب کنید، زیرا هنگامی‌که تعداد فالوورهای شما بالا باشد کاربران اینستاگرام به شما اعتماد می‌کنند و به‌راحتی آن را دنبال می‌کنند. توصیه ما این است که علاوه بر جذب فالوور واقعی، خرید فالوور فیک نیز انجام دهید، تا کسب‌وکار خود را به راحتی گسترش دهید.

 

بکارگیری ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرام یک سیستم هوشمند پیشرفته هستند، که برای افزایش فالوور و تبلیغات و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی‌شده‌اند. با تنظیم کردن ربات بر روی اهداف شما مانند: صفحات رقبا و پیج های پرطرفدار اینستاگرام، موقعیت‌های جغرافیایی و تگ‌ها، می‌توانید فالوور های واقعی و فالوور های فعال اینستاگرام را به‌صورت تضمینی جذب کنید.

روش کاری ربات‌های اینستاگرام به این صورت است که: بعد از انجام دادن تنظیمات ربات و فعال کردن آن، این ربات هوشمند با فعالیت خود در اینستاگرام مانند: کامنت، لایک و فالو کردن صفحات مدنظر شما و بازار هدف، باعث می‌شود تا حجم بسیار زیادی بازدیدکننده را به صفحه شما جذب کند و درنهایت باعث افزایش فالوور شما شود.

ویدیو‌های IGTV تهیه و منتشر کنید

اینستاگرام در ابتدا فعالیت خود یک شبکه تصویر محور بود، اما به‌مرورزمان و با اضافه کردن قابلیت IGTV دیگر از این حالت خارج‌شده است و امروزه همان‌طور که می‌بینید استفاده از ویدیوهای بلند، بسیار رواج پیداکرده و برندهای مختلفی از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود استفاده می‌کنند.

پس شما نیز از این قابلیت اینستاگرام برای افزایش فالوور و بالا بردن احتمال حضور خود در اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید، تا از رقبای خود عقب نمانید. اینستاگرام با آپدیت کردن این قابلیت قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند، که این نکته اهمیت IGTV را به ما خاطرنشان می‌شود.

 

IGTV

احتمال اضافه کردن قسمت جست‌وجو در IGTV بسیار بالا است و این برای کسانی که در اینستاگرام ویدیو طولانی آپلود می‌کنند اهمیت فراوانی دارد و احتمال دیده شدن ویدیوها افزایش پیدا می‌کند.

با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند و به‌جای استفاده از برنامه‌های مختلف فالوور بگیر اینستاگرام، می‌توانید از این روش استفاده کنید. این روش یکی از روش‌های بسیار ایده آل برای توسعه برندها است، که تحقیقات مختلف این نکته را اثبات کرده است و سعی کنید همکاری خود را با اینفلوئنسرها ادامه دهید و آن را قطع نکنید.

به طور معمول بخش feed اینستاگرام بیشترین بخش مربوط به میکرواینفلوئنسرها می‌باشد، که این‌گونه افراد جذابیت بسیار بالایی را برای مخاطبان خوددارند. پس اگر سعی کنید همکاری خود را با این‌گونه افراد به‌طور منظم انجام دهید، می‌توانید به‌سادگی فالوورهای خود را افزایش دهید.

از سایر شبکه هابی اجتماعی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود، که به دیده شدن پیج شما بسیار کمک می‌کند. از شبکه‌ها و پلتفرم‌هایی مانند: ممبر تلگرام،  ایمیل، یوتیوب، وب‌سایت، فیس بوک و.. برای انجام دادن این مهم کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 11 / 1399 | نظرات ()