نوشته شده توسط : ریحانه

اجاره اتوبوس واحد گشت

در صورتی که نیاز به اجاره اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یا همان اجاره اتوبوس شرکت واحد دارید شرکت دربستی کاران پایتخت آمادگی این را دارد تا با اجاره اتوبوس درون شهری نیاز شما را برطرف کند. اتوبوس‌های درون شهری ما از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردارند.

 

واحد گشت تهران

در گذشته زیرمجموعه‌ای از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اجاره اتوبوس‌های این شرکت به صورت دربستی نیاز شهروندان تهرانی را برای اجاره اتوبوس دربستی ارزان قیمت برطرف می‌کرد. شهروندان تهرانی در طول زمان عادت کردند که برای اجاره اتوبوس شرکت واحد در جستجوی عبارت واحد گشت باشند. بیشترین استفاده از واحد گشت برای ایاب ذهاب بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری است. به گونه‌ای که بیشترین استفاده از اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای حمل و نقل اقوام تازه متوفی و ایاب و ذهاب بهشت زهرا استفاده می‌شود. ما در بین کسانی که این خدمات را ارائه می‌دهند یکی از قدیمی‌ترین، خوشنام‌ترین و به روزترین ارائه دهندگان این سرویس هستیم. برای اجاره اتوبوس دربستی کافی است با شماره تلفن‌های ما تماس حاصل فرمایید تا اتوبوس درخواستی شما در سریعترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما ارسال و خدمات کامل به شما ارائه دهد.

 

اجاره اتوبوس واحد گشت در تهران

اصطلاح واحد گشت در میان مردم بیشتر برای اشاره به سرویس اجاره اتوبوس دربستی شرکت واحد اتوبوسرانی و اجاره اتوبوس شرکت واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این ترادف معنایی به خاطر سرویسی بود که زیر مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تحت نام «واحد گشت» ارائه می‌داد و اغلب شهروندان با این نام آشنایی داشتند.

دربستی کاران پایتخت با سال‌ها تجربه در عرصه ارائه خدمات اتوبوس دربستی به شهروندان تهرانی توانسته است خدماتی مشابه شرکت واحد گشت تهران را ارائه و موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

مشتریانی که سابقه استفاده از خدمات ما را دارند مزیت‌های زیادی را نسبت به سرویس‌های مشابه تجربه کرده‌اند. استفاده از اتوبوس‌های جدید، به روز و تمیز در کنار کادر مجرب رانندگان که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند همگی باعث می‌شود. خاطره خوشی از دربستی کاران پایتخت در ذهن مشتریان ما به یادگار بماند.

 

قیمت اتوبوس واحد گشت

در تمامی دورانی که افتخار خدمت به مشتریان و مردم عزیز را داشته‌ایم؛ تمام تلاش خود را کرده‌ایم که با حفظ کیفیت قیمت مناسبی برای قیمت اتوبوس واحد گشت ارائه خدمات خود در نظر بگیریم.

قیمت اتوبوس واحدگشت برای همشهریان تهران به صرفه است. این قیمت گذاری به صورت دربستی روزانه است. با توجه به تعریف مشخصی که از این سرویس می‌شود قیمت این اتوبوس دربستی، به صورت ثابت و روزانه است. برای اطلاع از قیمت کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت گذاری اتوبوس واحدگشت به دلیل دخیل بود پارامترهای زیادی مثل مبدأ، مقصد، طول مدت انتظار، ساعات ترافیکی و … ثابت نیست. برای گرفتن مشاوره رایگان و قیمت دقیق با ما در هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل تماس بگیرید.

 

منبع : سایت واحد گشت



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

یادش بخیر پارسال بود حدودا،یکی از دانش آموزان حرف آخری پیام داد و گفت ما این هفته در آزمون آزمایشی قرار بود از زیست پیش دانشگاهی فصل ۸ سوال بیاد و من هیچیییی نخونده بودم،همون موقع تازه با شما آشنا شده بودم و زیست گیاهیتون رو تهیه کردم،و در یک هفته قبل آزمون آموزش فصل ۸ رو با حرف آخر دیدم و یاد گرفتم؛وقتی رفتم آزمون رو دادم و نتایج اومد،برای اولین بار حسادت دوستامو به خودم دیدم،افرادی که من همیشه بهشون حسادت میکردم
ازش سوال کردم چرا حسادت؟گفت آخه اونا ماه ها قبل از این آزمون،فصل ۸ رو تموم کرده بودن و نتونسته بودن خیلی از سوالات رو حل کنن از این فصل توی این آزمون،اما من تونسته بودم حل کنم با اینکه فقط یک هفته قبل آزمون خوندمش،و بعضیاشون خیال میکنن سوال خریدم،بعضیاشونم که میدونن من اهل خریدن سوال نیستم بهم حسادت میکنن و حسرت میخورن که چرا اونا مثل من زیست گیاهی حرف آخر رو نداشتن 

عزیزان تجربی،میدونید که چقدر زیست مهمه،حتی درصد بالای زیستتون میتونه درصد پایین دروس دیگه تون رو جبران کنه،پس الان مهم نیست توی چه وضعیتی هستید،اگر از همین لحظه هم شروع کنید با پروژه ۶۰-۴۰،و تلاش کنید،کنکور ۹۷ از افرادی هستید که زیست رو حداقل ۷۰ زدن و بالاتر هم میرسید ان شاء الله

 حرف آخر و اساتید دپارتمان زیست شناسی حرف آخر،در زیست شناسی غوغایی کردن که دیگه درصد ۷۰ یک درصد معمولی حساب میشه و بچها برای ۸۰ به بالا تلاش میکنن
پس این فرصت رو از دست ندید تا عصر کنکور ۹۷ شاد باشید،شاید متوجه شده باشید که چقدر این چند روز از عصر کنکور ۹۷ گفتیم،چون دیدن بچهایی که اون لحظه ناراحتن و خوشحالی دیگران رو میبینن،بیشتر از اونی که برای خودشون دردناک باشه،برای ما دردناکه،چون ما عاشق شماییم و خیلی دوستتون داریم و طاقت دیدن ناراحتیتون رو نداریم 

زیست شناسی جانوری

تو چند سال اخیر سؤالات زیست شناسی به شدت ترکیبی شدن یعنی شما کمتر سؤالی رو پیدا میکنید که به طور قاطع بگید این سؤال فقط مربوط به صفحه فلان و مبحث فلان میشه بلکه هر سؤال مربوط به چند مبحث میشه که هر کدوم از مبحث ها در جاهای مختلفی از کتاب زیست شناسی اومدن. شما باید زیست شناس شوید نه کتاب دوم و سوم و پیش را فقط بخوانید. این شدت ترکیب سؤالات تو مبحث جانوری به اوج خودش رسیده جونورای زیادی داریم که هر کدومشون در مناطق زیادی از کتابای زیست شناسی جا خوش کردن. آرزوی هر داوطلبی اینه که هر یک از این جونورارو تو یه قفس مشخص ببینه. نگران نباشید ما این کارو براتون انجام دادیم هر جک و جونوری که اسمش تو زیست شناسی اومده ؛ از کرم خاکی بگیر تا وال سخت کوش ،همشون رفتن زیر میکروسکوپ، اگه تا حالا جانوری رو پراکنده مطالعه کردید با تهیه ی این پک میتونید تمام داشته هاتون رو به بهترین شکل ممکن همراه با بکرترین سوژه ها و نکته ها مرور کنید و یا بیاموزید.

زیست شناسی گیاهی

با بررسی های که روی کنکور های سال ۹۲ تا ۹۶ و آزمون های جامع کانون در سال ۹۶ و همچنین آزمون های جامع سنجش سال ۹۶ انجام شد مشخص شد که سهم سوالات زیست گیاهی اولا سال به سال زیادتر میشه و در این آزمون های پراکندگی ۷ تا ۱۱ سوال از ۵۰ رو شامل میشه.یعنی حداقل ۱۵ درصد و بعضی مواقع ۲۲ درصد سوالات.یعنی بیش از یک پنجم سوالات!در اهمیت بخش گیاهی همین بس که مجموع تست های فصل ۶ سال دوم دبیرستان ۵ و ۸ پیش دانشگاهی و مبحث گیاهی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد سوالات کنکور رو شامل میشن!

برای مشاهده انواع پروژه 6040 به سایت حرف آخر مراجعه کنید ..!



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کند. همان طور که بیان شد سقف های متحرک به دو حالت مکانیکی و اتوماتیک هستند. از این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود. اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام می شود.

 

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

در گذشته از سقف غشایی برای پناه گاه استفاده می شد اما امروزه سقف های چادری بعنوان المان دکوراتیو برای زیبای فضای باز و داخلی استفاده می شود، علاوه بر این از سقف پارچه ای ثابت و سقف متحرک پارچه ای می توان به عنوان سایه بان در برابر نور خورشید و حفاظت در برابر باد و باران استفاده نمود. سقف متحرک پارچه ای را می توان در مکان های مختلف با کاربری های متفاوت استفاده کرد و اما مکان هایی که از سازه کششی متحرک می توان استفاده کرد شامل موارد زیر می تواند باشد:

  • سایبان استخر فضای باز: برای محافظت و تمیزماندن استخر و اطراف آن از آلودگی و کثیفی یکی از متریال هایی که می توان استفاده کرد سقف متحرک پارچه ای برای استخر خواهد بود از این رو علاوه بر محفوظ ماندن استخر از آلودگی، سقف استخر بسیار زیبایی می توان داشت.

  • سایبان کافی شاپ: یکی از انتخاب های کافی شاپ هایی که خواستار استفاده از فضای سبز بیرونی خود هستند می تواند سقف چادری متحرک در این محوطه سبز بیرونی باشد، تا در زمان هایی که آب و هوا مطبوع بوده این سقف را باز کرده تا مشتریان کافی شاپ از فضا و هوای مطبوع لذت ببرند.

 

 

 

 

  • سایه بان استادیوم:برای محافظت تماشاگران در یک استادیوم می توان از سایه بان های پارچه ای استفاده کرد. یکی از گزینه های مورد استفاده سایبان پارچه ای متحرک برای استادیوم هایی مانند زمین فوتبال، زمین تنیس و . . . می باشد تا درهنگام برگزاری مسابقات که همراه با آب و هوای بد جوی مانند طوفان و باران های شدید یا در زمانی که  شدت تابش نور خورشید زیاد است مسئولان با بستن سقف متحرک تماشاگران را از این شرایط جوی محافظت کنند.

 

  • سقف رستوران: برای رستوران هایی که دارای باغ و یا  محوطه سبز خارجی هستند که یکی از جلوه های زیبایی آن رستوران است یکی از المان های دکوراتیو و محافظتی برای این مکان می تواند سقف متحرک پارچه ای باشد تا در شرایط جوی مناسب مخصوصا در شب ها با باز کردن سقف پارچه ای متحرک مشتریان در زیر آسمان پر ستاره شب، در فضایی رمانتیک شام خورد را میل نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

دره ستارگان در قشم

سفر به قشم یکی از بهترین فرصت ها برای دیدن جلوه های حیرت انگیز طبیعت است. دره ستاره ها یا دره ستارگان قشم یکی از دیدنی های معروف این جزیره است؛ مکانی افسانه ای و حیرت انگیز که تندیس هایی بلند قامت و ستون هایی تراشیده را پیش روی مان قرار می دهد و با اشکال عجیب، که هر لحظه به شکلی خاص به نظر می رسند، قوه تخیل را به بازی می گیرد.

در کوله بار خود کمی خیال پردازی جای دهید و با کارناوال همراه شوید تا داستان دره ستارگان قشم را برای تان روایت کنیم.

افسانه ها و باورها در مورد دره ستارگان

شکل عجیب و غریب دره ستارگان و تندیس های منحصر به فرد آن بازار روایات و افسانه های جالبی را در میان بومیان داغ کرده است. در برخی از این روایات و افسانه ها آمده که قرن ها پیش شهاب سنگ یا ستاره ای به زمین برخورد کرده و باعث شده تا این دره شکل بگیرد. به خاطر همین است که مردم این محل را استاره كفته و یا استار افتیده نامیده اند و امروز آن را دره ستاره ها می خوانند.

آنها بر این باورند که برخورد شهاب سنگ یا ستاره باعث جا به جایی خاک و بالا آمدن آن شده است. پس از فروکش کردن، خاک های جا به جا شده و بالا آمده به هر شکلی که بودند خشک شده و به صورت اشکال ستونی و سوزنی شکل و تندیس های مختلفی شکل گرفته اند.

هنگامی که در میان دره قرار می گیرید، کافیست سکوت کنید تا باد با پیچش در میان این تندیس ها صداهای جالبی را به گوش شما برساند. بنابر باور مردم بومی، این صدای ارواح سرگردان است که گذرشان به دره ستارگان افتاده و قصد عبور از آن را دارند. آنها بر این باورند که شب ها و با تاریک شدن هوا، رفت و آمد روح های سرگردان در این منطقه بیشتر می شود و به همین دلیل هیچ کس بعد از تاریک شدن هوا به سمت این دره نمی رود.

دره ستارگان قشم

دره ستاره ها در قشم

دره ستارگان در جزیره قشم



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1398 | نظرات ()