نوشته شده توسط : ریحانه

امروزه به دلیل برگزاری تورهای مختلف در مسیرهای متنوع و پرطرفدار مثل تور استانبول، تعداد زیادی از مردم سالانه به کشورهای مختلفی سفر می‌کنند که بنا به آماری که وجود دارد این تعداد هرساله رو به افزایش است. گرچه این موضوع شاید برای ما ایرانیان با توجه به نرخ بالای دلار آماری درست نباشد، ولی راه‌های میانبری وجود دارد که بشود راحت و مقرون به صرفه سفر کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم. ضمنا گردشگران زیادی جهت سفرهای خود برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام می‌دهند که اغلب به دلیل سخت بودن اخذ ویزای شنگن و سفر به اروپا سعی می‌کنند دنبال سفر به کشورهای همسایه ایران یا کشورهای پرطرفدار در صنعت توریسم باشند؛ مثل تور تایلند، تور استانبول، تور گرجستان و... که رفت و آمد برای ما ایرانیان راحت است.

اما در این بین بسیاری از گردشگران ایرانی از سفر به استانبول که یکی از سفرهای پرتردد به حساب می‌آید بیشتر استقبال می‌کنند که این قبیل افراد در هنگام انتخاب تور استانبول خود عمدتا به نکات مهم‌تر و حائز اهمیت‌تری از جمله اعتبار و سابقه آژانس مسافرتی مورد نظر و به طبع آن نوع پرواز، تعداد شب‌های اقامتشان، انتخاب هتل، تعداد وعده‌های غذایی و نیز تعداد گشت و گذار در میان تنوع بی‌نظیری از جاذبه‌های گردشگری استانبول توجه بیشتری نشان می‌دهند؛ چرا که همواره انتخاب یک تور با امکانات کامل که اکثر هزینه‌ها را پیش‌بینی کرده باشد می‌تواند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد و نیز گردشگر در طول سفر خود نهایت لذت را ببرد که همه امکاناتی را که یک مسافر مد نظرش است می‌توانید از آژانس مسافرتی سلام پرواز بخواهید.

اگر مسافر تور استانبول هستید، بدانید که مجموعه سلام پرواز مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران با سابقه‌ای درخشان است که توانسته لیستی از بهترین و باکیفیت‌ترین تورهای مسافرتی، چه داخلی و چه خارجی، به اقصی نقاط جهان را به گردشگران و علاقه‌مندان به سفر در پکیج‌های متنوع و مقرون به صرفه ارائه دهد و همچنین این آژانس با سابقه در زمینه گردشگری همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما مسافران هدیه دهد.

 

رپورتاژ آگهی

چگونه سفری لذت‌بخش به استانبول داشته باشیم!

یکی از موضوعاتی که همیشه در سفر باید در الویت قرار دهیم، زمان سفر به استانبول است. با توجه به ضرب‌المثل انگلیسی‌ها که می‌گویند: «هر کاری باید در زمان مناسب، در مکان مناسب و با آدم مناسب انجام شود.» خب قطعا شهر استانبول که مکان مناسبی برای سفر است و کار انتخاب همسفر هم بر عهده شما است، اما برای انتخاب زمان مناسب برای رفتن به استانبول می‌توانیم به شما کمک کنیم. درست است که استانبول آب و هوای مدیترانه‌ای و مطبوعی در تمامی فصول دارد، اما به طور کل در فصل بهار و تابستان این شهر میزبان گردشگران بیشتری نسبت به فصول دیگر سال است که به آن فصل‌ها به اصطلاح «های سیزن» هم می‌گویند و همانطور که قطعا می‌دانید تور در این فصل‌ها بسیار گران‌تر از حد معمول است و اگر در فصل دیگری مثل الان که به پاییز وارد شدیم تصمیم به سفر بگیریم که فصل کم گردشگر استانبول محسوب می‌شود، هزینه کمتری باید برای خرید تور استانبول بپردازید و انتخاب فصل مناسب بستگی به شما و بودجه‌ای که در نظر گرفتید دارد.

موضوع بعدی که در سفر به استانبول حائز اهمیت است این بوده که بلیط هواپیمایی خود را از چه ایرلاینی خریداری کنید! متاسفانه برخی سایت‌ها که بدون مجوز و زیرساخت‌های لازم سال‌ها است که اقدام به فروش بلیط و هتل می‌کنند دلیل اصلی نارضایتی و بدبینی و مهم‌تر متضرر شدن مسافران شده‌اند و بعد از خرید و راهی شدن، مسافرانی متوجه می‌شوند که هتلی که می خواستند میزبان آنها نیست یا محل اقامت در شان آنها نیست و هزاران مورد دیگر که سفر را به کامشان تلخ می‌کند! به همین دلیل توصیه می‌شود برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، حتما به آژانس‌های هواپیمایی معتبر و دارای مجوز رجوع کنند که در راستای این توصیفات سایت سلام پرواز یکی از بهترین و مناسب‌ترین تورهای استانبول را با خدمات منحصربه‌فرد به شما ارائه می‌دهد؛ چرا که این آژانس هواپیمایی با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و به دلیل تعداد بالای مسافران و دسترسی بدون واسطه به پرواز و هتل‌های متنوع استانبول همواره گزینه‌های مناسب بلیط، هتل و تور را برای سفر به استانبول در اختیارتان می‌گذارد.

با این توصیفات حتما باید به همراه همسفر خود در کوچه پس کوچه‌های سنگ‌فرش شده خیابان محبوب استقلال قدم بزنید و در کافه‌‌های گالاتا بنشینید و قهوه ترک و باقلوا نوش جان کنید و در غروب آفتاب به بالای برج گالاتا بروید و یک عکس سلفی یادگاری با بسفور بگیرید؛ چرا که حیف است که این همه لذت و زیبایی را ثبت نکنید و اینکه شما در سفر به استانبول کلی تنوع در خوش‌گذرانی دارید که با کلی امکانات برای گردشگران فراهم کرده‌اند. همچنین در کنار بسفور کلی کشتی‌‌های مسافربری و تفریحی هست که سعی کنید به جزیره‌های زیبا و منحصربه‌فرد «بیوک آدا و پرنس» بروید و پیشنهاد ما این است که حتما یک روز کامل را برای تفریح و استراحت در این جزیره‌ها در برنامه‌هایتان خالی کنید و جذابیت آنها این است که در اینجا هیچ ماشینی اجازه تردد ندارد و چند صباحی این فرصت را دارید به دور از هیاهو و شلوغی شهر، غرق آرامش شوید و حتما در رستوران‌‌های این جزیره انواع غذاهای سنتی ترکی را که بسیار خوش‌طعم هستند تست کنید و در ساحل‌های ماسه‌ای و زیبای آنها با پاهای برهنه قدم بزنید. تازه امکان حمام آفتاب گرفتن هم دارید و اگر اهل دوچرخه سواری هستید می‌توانید با پرداخت چند لیر در اینجا دوچرخه اجاره کنید و در امتداد ساحل رکاب بزنید و لذت ببرید.

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ارزان استانبول، پروازها و هتل‌های لوکس و مقرون به صرفه و... می توانید با مشاوران باتجربه سلام پرواز تماس بگیرید و هرچه ابهام و سوال در خصوص این شهر دیدنی و جذاب دارید بپرسید و آنها در هر زمان مشتاقانه جوابگو شما مسافران هستند.

در نهایت نیز این نکته را به شما عزیزان یادآور شویم که این آژانس فقط تور استانبول برگزار نمی‌کند و تخصص آن در تمامی تورهای ترکیه مانند تور آنتالیا است که با پروازهای چارتر خود می‌تواند کمترین قیمت‌ها را با بهترین هتل‌ها تقدیم شما مسافران کند.

 

https://www.zoomg.ir/2018/10/1/297051/virlan-istanbul-tour-advertorial/





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

جاهای دیدنی تهران در همه فصول دیدنی هستند ولی برخی از جاذبه های گردشگری تهران در فصل تابستان حال و هوای دیگری دارند. تعطیلات برای علاقمندان به تهرانگردی در روزهای گرم تابستان، فرصت خوبی فراهم است تا از دیدنی ترین مقاصد گردشگری تهران بازدید کرده و با نقاط کمتر شناخته شده آن برای اهالی مرکز، آشنا شوند.

ممکن است وقت کافی برای رفتن به جاده ها یا شهرهای نزدیک تهران نداشته باشید اما به راحتی می توانید یکی از جاهای دیدنی تهران را برای گردش چند ساعته انتخاب کنید. در ادامه برخی از مکان های گردشگری تهران درون شهری را معرفی می کنیم و امیدواریم روزهای تعطیلی شما، آفتابی یا دست کم با باران ملایم باشد تا بتوانید تهرانگردی راحت تری را تجربه کنید.

باغ کتاب تهران: بزرگ ترین باغ کتاب جهان

وسعت باغ کتاب تهران ۱۱۰ هزار متر مربع است که ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمایشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دائمی در چهارفصل سال به نمایش و ارائه کتاب بپردازد.

 

پیشنهاد ویژه : تور تهرانگردی shemirangasht را از دست ندهید.

پل طبیعت تهران :

پل طبیعت یک پل سه طبقه پیاده‌رو و غیرخودرویی است که در عباس‌آباد تهران قرار دارد. این پل که از نمادهای شهر تهران است. از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد و بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم متصل می‌کند. درطول پل فضاهایی با عملکردهای فرهنگی، تفریحی و گردشگری تدارک دیده شده که به عنوان مثال می‌توان به کافی شاپ، رستوران، کافه گالری و همچنین فضای سبز کار شده در پل اشاره کرد که در کنار انحنای بدنه مناظر زیبایی را به دست می‌دهد.

Untitled-5

باغ پرندگان تهران :

از جاذبه ها ی گردشگری تهران , باغ پرندگان تهران با مساحت ۲۳ هکتار، در شمال شرق تهران در خیابان کوهستان قرار دارد. این باغ در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ خورشیدی به صورت رسمی افتتاح شد و در حال حاضر ۵۷ گونه پرنده همچون کبوتر، طوطی، اردک، قوی سفید، غاز، فنچ، جغد، شاهین، عقاب، طاووس و …، نگهداری می‌شوند.

Untitled-6

دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر تهران :

دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌فارس (چیتگر) در شمال‌غرب شهر تهران و در منطقه ۲۲ شهرداری این شهر قرار دارد. این دریاچه از شمال و شرق به محور چهار باغ و از جنوب و جنوب غرب به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد. دریاچه خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی تهران در تابستان است که با آب و هوای خنکی که دارد بازدیدکنندگان زیادی به آنجا مراجعه می کنند.

Untitled-7

روستای برگ جهان تهران :

برگ جهان روستایی زیبا و دیدنی در تهران! برگ جهان را در پاییز ببینید.روستایی زیبا نزدیک تهران که خوراک یک سفر یک روزه برای تعطیلات آخر هفته است. تنفس هوای پاک و دیدن آسمان آبی غنیمتی است که شما می توانید طی مدت یک ساعت و در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری هر کجای اطراف تهران به آن برسید. آب و هوای برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد است.

Untitled-8


منبع



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 10 / 1398 | نظرات ()